Nõustamisteenusega rahulolu-uuring

Tagasi hanke otsingusse

Hanke detailid

Kirjeldus:

Rahulolu-uuringu läbiviimiseks kasutatakse telefoniküsitlust. Tööinspektsioon annab klientide telefoninumbrid, kes on infotelefoni teel nõustamisteenust kasutanud. Täitja ülesandeks on helistada valimisse valitud osalejatele. Rahulolu-uuring viiakse läbi nii eesti kui vene keeles, kvantitatiivuuringuna. Küsitluse väljatöötamisel kasutatakse Tööinspektsiooni poolt välja pakutud küsimustikku (tehnilise kirjelduse Lisa 1). Küsimustik on koostatud varasemate aastate uuringute küsitluse põhjal. Ajavahemikus 01.01.2021 – 31.12.2021 on Tööinspektsioon vastanud ca 30 000 unikaalsele* telefonikõnele. Uuringu lõppvalim on 1500 klienti.

Tarnija:

Pakkumise tähtaeg:

09.06.2022

Avaldamise kuupäev:

31.05.2022

Väärtus:

Blur

Dokumendid:

Blur
Blur
Blur

Lisainfo:

Blur

Sarnased hanked