Kontaktikeskuse terviklahenduse tarkvara ostmine Eesti Töötukassale
Tagasi hanke otsingusseHanke detailid
Kirjeldus:
Lepingu esemeks on kontaktikeskuse terviklahenduse teenus, mis hõlmab kontaktide teenindamist ühes tarkvaras, sh kõnede, e-mailide, veebivestluste ehk chattide ja sotsiaalmeedia töötlemist, järjekordade juhtimist, statistikat, tarkvara administreerimise ja kõnede salvestamise funktsionaalsust vastavalt riigihanke alusdokumentides esitatule ning haldamist, hooldus- ja kliendituge (edaspidi koos nimetatuna teenus).
Tarnija:
Pakkumise lõpp:
13.12.2019
Avaldamise kuupäev:
04.12.2019
Väärtus:

Dokumendid:



Lisainfo:

Sarnased hanked
Riigihanked, nimetus |
Pakkumise lõpp |
---|---|
Kontaktikeskuse terviklahenduse tarkvara ostmine Eesti Töötukassale | 13.12.2019 |